torstai 15. elokuuta 2013

Big Big Sorry

Oikeesti iiiisssoooo iissssooooo anteeks pyyntö!!! Tää kesä on ollu niin kiireistä aikaa että en tiiä mihin väliin olisin tunkenu tän postauksen mut tässä se on... Koulut alko (niin kuin aina) ja niin pois päin. Mut mul on alkanu uus aikakausi elämässä xDxDxD Must on tullu BELIEBER<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Aaaahhhhh mä vaan rakastan Justinii<3<3<3 Mut joo me lähetään 28.9 turkkii ja sillee... Mut tanssit alkaa 19.8 ja mä pääsin 13-15 vuotiaitten ryhmää :o<3xD;):):D Joo mut ei mul oikeestaa ollu mitää syytä miks tein tän postauksen aattelin vaa tehä pitkästä aikaa tälläsen... Meiän on kyl pakko alkaa tekee näit postauksii enemmän!!!!!! Juttelen täs Penan kaa skypes (meil on aika fiksut puheet kuten saatatte arvata)... Mul oli synttärit heinäkuun 17-päivä... Party :D:D:D    Mut kaipa mä voisin taas alkaa postailee enemmän... Ehkä joku taas lukis tätä blogii ;)  Mut mä täst taian lopettaa tän postauksen... 
 
T:Ebaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh xDxDxD



Ps. Jos ketään kiinnostaa oon instagramissa Elli_iisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti