torstai 15. elokuuta 2013

Pitkästä aikaa ♥

Moikkelis koikkelis♥


En oo taas kirjotellu pitkään aikaan mut nyt on taas sen aika♥
Koulu on alkanut hyvin...
Ei mulla periatteessa ollu mitään asiaa kuhan vaan kirjottelin pitkäst aikaa :DD


Mulla on nälkä...D:
Onneks mamma tulee kohta ja laittaa makoisaa iltapalaa :D

Onpa mullakin taas hauskaa... :D

hehehehehehehehehehehehehehe.... xDD

Ja oikein hyvää uutta kouluvuotta teille♥

Puhun tässä samalla Eban kaa Skypes... Mun ääni kuuluu sieltä sillee kaikuna ja se kuulostaa oudolle :D

Nyt mulla on pakkomielle laittaa tähän kuvaaaa♥



Eiks ookkin fiksu kuva :D Mut söötti...☻ :DDDDDD
Huomenna koulu alkaa 8.15. Joten täytyy herätä 6.50 D:
Jos ketään kiinnostaa ni olen instagramissa. Olen Pena3000 


Mut ei tässä sen kummosempaa. 
Meen nyt löhöilemään sängylle ja juttelen samalla Eban kaa ♥
Joten moikka taas seuraavaan kertaan♥


♥: Pena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti